Zdravo hujšanje - izguba kilogramov zagotovljena!

 

hujsanjeGlede na dejstva, da je 100 milijonov Američanov (v Sloveniji že 20 odstotkov otrok), bodisi predebelih ali s prekomerno telesno težo in da je novoletna resolucija številka ena za večino od nas izguba teže, je ena izmed najbolj presenetljivih točk o izgubljanju kilogramov ta, kako enostavno to je. Pa vendarle ni preprosto enostavno. Z drugimi besedami, medtem ko biokemična načela, ki sodelujejo pri izgubi telesne maščobe, niso zapletena v teoriji, so v praksi koraki več kot težavni.

 

To je zato, ker smo ljudje bitja navad in SOVRAŽIMO spremembe. V bistvu medtem, ko večina ljudi misli, da so najpogostejši strahovi, strah pred smrtjo ali javnim nastopanjem ali morda strah pred Davčnim uradom, pa imajo ti in ostali strahovi v resnici skupni imenovalec, strah pred SPREMEMBAMI. Torej, če je vaš strah sprememba načina življenja in navad prevelik, je edini način, da boste dosegli spremembo telesne konture, ki sledi izgubi teže, poseg po efedrinu ali Fastinu ali kakšni drugi farmakološki opremi. Če pa ste se resnično pripravljeni soočiti s spremembami, ki jih od vas zahteva vitkejši jaz, sledite le naslednjim 10 korakom, ki jih boste morali sprejeti pri oblikovanju vitkejšega jaza.

Dejstvo: Diete ne delujejo – 95 odstotkov se jih v nekaj mesecih ali letih zredi nazaj.

In kar je še bolje, kot nagrado za sprejetje teh korakov, boste tudi poleg izgube teže:

- znižali krvni tlak in izboljšali zdravje srca in ožilja
– izboljšali krvni sladkor in sladkorne ali predsladkorne simptome
– zmanjšali tveganje za nastanek raka in degenerativnih bolezni
– izboljšali zdravje kože
– imeli več energije
– se počutili veliko bolje

10 korakov do zajamčene izgube kilogramov

1) Zmanjšajte (odpravite) vnos živil, ki dvigujejo inzulin (kruh, kosmiči, testenine, žita, krompir, koruza, fižol, riž, sadje, sokovi, gazirane pijače, sladkarije, sladice itd.)
2) Okrepite inzulin z dodatki (krom, vanadij, tiamin, niacin, magnezij, cink, alfa lipojska kislina itd.)
3) Zamenjajte živila, ki dvigujejo inzulin z velikodušno količino visoko kakovostnih beljakovin (sirotkine beljakovine – whey v prahu, rahlo kuhana ali surova jajca, konopljine beljakovine v prahu in ribe.)
4) Uporabljajte veliko neobdelanih in bogatih olj z esencialnimi maščobnimi kislinami, po možnosti neogrevana (Udo’s Blend, kokosovo olje, oljčno olje, olje makadamije, maslo).
5) Večina kalorij naj bi prišla iz zelenjave vseh vrst in barv (izogibajte se krompirja, gomoljev, sladkega krompirja, pese in korenja). Dnevni vnos mora biti vsaj 450 g zelenjave na vsakih 26 kilogramov telesne teže. Mešajte zelenjavo z olji in keltsko morsko soljo. Ustvarite zelenjavne prigrizke.
6) Izogibajte se alergenov v hrani. (Tudi hrana, ki povzroča prebavne simptome.)
7) Zaužijte hrano, ki raztegne želodec, brez kaloričnih snovi (tekočine in vlakna) z vsemi obroki. Pijte obilo vode skozi ves dan. Velikokrat jemo hrano, ko je vse, kar resnično potrebujemo, voda. Razlikujte lakoto od žeje!
8) Obstajata dve vrsti prehranjevanja. Vrsta prehranjevanja, ki si je želimo, in vrsta prehranjevanja, ki jo potrebujemo. Do slednje pride le redko. Velika večina kaloričnega vnosa ne temelji na potrebah, ampak na družbenih in psiho-čustvenih potrebah. Jejte, ko ste lačni in NE JEJTE, ko niste lačni (družba, navade, okus, zabava, dolgočasje, itd.) In kar je najpomembnejše, z dnevnimi dodatki k prehrani lahko občutno zmanjšate količino prehrane, ki jo potrebujete.
9) Uporabite hranila za spodbujanje presnovne in izgorevanje maščob (B-kompleks, karnitin, glutamin, jod, Omega-3 esencialne maščobne kisline, taurin, metionin itd.)
10) Pijte vodo s keltsko soljo in pijače z obilico mineralov in vitaminov (npr. Beyond Tangy Tangerine™) ves dan. Mineralov je 60, ne nasedajte tem, ki se prodajajo v Sloveniji s 13 minerali.

Če imate 5 ali 10 kilogramov odvečne teže in sledite tem 10 preprostim (če ne enostavnim!) korakom, boste izgubili kilograme, zagotovljeno!

 

Vir: Farmacevt Ben Fuchs

Vir: Wearechange Slovenia

 

 Foto: Freedigitalphotos.net

 

 

 

 
2012 © Alternativno Zdravljenje - alternativno-zdravljenje.si
Vse pravice pridržane | Izdelava spletne strani - 1in1.si
Pomembno! Vsi podatki, objavljeni na tem spletnem portalu so izključno informativne narave in jih uporabite kot vir splošnih informacij. Prav tako vse informacije na tem spletnem portalu nimajo namena nadomestiti pregleda in posveta z vašim osebnim zdravnikom ali specialistom, ki sta edina kvalificirana in poklicana za presojo vašega zdravstvenega stanja in za posredovanje zdravstvenih nasvetov glede vaše morebitne bolezni oz. vaših zdravstvenih težav. Mnenja avtorjev objavljenih prispevkov, objavljenih na tem portalu ne odražajo nujno tudi mnenja skrbnikov portala Alternativno-zdravljenje.si.